028-33230360
ایران - قزوین - خیابان فردوسی جنوبی روبروی مجتمع آبادگران - طبقه فوقانی داروخانه صالح
دکتر هدیه ثقفی / بیماری های زنان / تزریق چربی به واژن در قزوین
مدت زمان مطالعه ۶ دقیقه

تزریق چربی به واژن در قزوین

تزریق چربی به واژن با هدف تقویت سیستم عصبی این ناحیه انجام می شود که سفت شدن لابیای بزرگ را در پی دارد.. در این روش وضعیت آلت تناسلی زنانی را که بعد از افزایش سن و یائسگی دچار تغییراتی در شکل و فرم واژن شده‌اند، بهبود بخشیده می شود.

تزریق چربی به ناحیه تناسلی

بیشتر بانوان به دلیل افزایش سن، زایمان، کاهش وزن امکان دارد زیبایی دستگاه تناسلی خود را از دست بدهند و در برخی مواقع افتادگی پوست است که باعث می شود موجب ناراحتی در مشکلات جنسی شود به همین دلیل تزریق چربی به دستگاه تناسلی یکی از روش های موثر و مفید است که می تواند باعث زیباتر شدن دستگاه تناسلی شود و به فرد اعتماد به نفس بیشتری دهد تزریق چربی به واژن در قزوین دارای ماندگاری بالایی است و تا 10 الی 15 سال ماندگاری خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: بهترین متخصص زنان و زایمان در قزوین

چه کسانی کاندیدای مناسبی برای انتقال چربی به واژن هستند؟

اکثر زنان سالمی که می خواهند ظاهر ناحیه تناسلی خود را بهبود بخشند و به لب های بیرونی اطراف واژن را حجیم تر کنند، خانم هایی که باردار نیستند و از داروهای قوی رقیق کننده خون استفاده نمی کنند، کاندیدای خوبی برای انتقال چربی به واژن هستند.

فواید جوانسازی واژن از طریق تزریق چربی چیست؟

  • نتایج طبیعی تری ایجاد می کند.
  • این یک رویکرد کاملاً طبیعی است که از چربی بدن شما استفاده می کند – برخلاف تزریق فیلر که ممکن است بدن شما آن را رد کند.
  • اثرات طولانی تری نسبت به تزریق فیلر دارد.
  • دوره نقاهت کوتاهی دارد.

تزریق چربی به واژن چگونه انجام می شود؟

تزریق چربی در سه مرحله انجام می شود در مرحله اول توسط دکتر هدیه ثقفی از بدن خود فرد چربی استخراخ می شود و در مرحله دوم پزشک چربی را تصفیه می کند و در مرحله آخر چربی تصفیه شده را به قسمت های مورد نیاز تزریق می کند. بهتر است بدانید تزریق چربی به صورت بی حسی موضعی انجام می شود و بیمار هیچگونه ناراحتی و دردی را احساس نخواهد کرد.

انتقال چربی اتولوگ (یا خود فرد) معمولاً طی یک روش کوتاه مدت در مطب انجام می شود. در طول درمان پزشک ناحیه‌ای را که قصد برداشت چربی از آن را دارد، بی‌حس می‌کند. سپس با استفاده از عمل لیپوساکشن به آرامی سلول های چربی را از این نقاط استخراج کند. سلول‌های چربی طی فرآیندی خالص می‌شوند و سپس دوباره به لابیا ماژور تزریق می‌شوند که در طول عمل نیز بی‌حس شده‌اند.

آیا انتقال چربی با روش های دیگر زیبایی قابل ترکیب است؟

انتقال چربی به لابیا ماژور یک مکمل رایج برای عمل لابیاپلاستی است، روشی که در طی آن لابیا مینور (لب‌های بافت نزدیک به دهانه واژن) را جوانسازی می‌کند. همچنین جراح اغلب انتقال چربی لابیا بزرگ را با تزریق PRP برای سلامت جنسی و درمان غیر جراحی جوانسازی واژن ترکیب می کند.

انتقال چربی یا پیوند چربی برای افزایش حجم روشی عالی برای سلامتی جنسی خانم ها است. در حالی که دوره نقاهت برای انتقال چربی به واژن بیشتر از تزریق پرکننده‌های پوستی سنتی است.

مانند سایر قسمت‌های بدن، لابیا ماژور (لب‌های خارجی واژن) به مرور زمان پیر می‌شود و می‌تواند دچار کاهش حجم شود. افزایش سن، زایمان، یائسگی و حتی کاهش وزن می تواند به از دست دادن بافت چربی و قابلیت ارتجاعی لابیا کمک کند. از آنجایی که لابیا بزرگ حجم خود را از دست می دهد، در محافظت در برابر اصطکاک و ضربه که در هنگام رابطه جنسی در درد ایجاد می شود، کارایی کمتری دارد. علاوه بر این، لابیا مینور (لب های داخلی واژن) ممکن است بیشتر قابل توجه باشد و ظاهری ایجاد کند که برخی از زنان آن را نامطلوب می دانند.

بیشتر بخوانید: بهترین جراح لاپاراسکوپی در قزوین

مشاوره قبل از انجام عمل تزریق چربی به واژن

جراح زیبایی زنان ابتدا از شما در مورد انگیزه ها و خواسته های شما برای تغییر در مشاوره فردی و شخصی سوال می کند. اطلاعاتی از شکایات روحی و جسمی شما را جمع آوری و ارزیابی می کند. تمام موضوعاتی که با دکتر ثقفی، متخصص جراحی زیبایی در میان می‌گذارید، و همچنین هر اطلاعات دیگری که به او می‌سپارید، کاملاً محرمانه خواهد بود.

برای اینکه مناسب ترین روش درمانی توسط متخصص، جراح زیبایی معالج تعیین شود، خطرات مختلف خاص بیمار به موقع شناسایی شده و در صورت لزوم به آنها رسیدگی می شود. می توان از آن جلوگیری کرد، پزشک در مورد موضوعات زیر سؤالاتی را مطرح می کند:

  • سابقه بیماری و جراحی های قبلی
  • غربالگری (ها)
  • بارداری(ها)
  • سابقه خانوادگی
  • میزان حساسیت و آلرژی

لطفا در صورت مصرف سیگار یا مصرف هر گونه مکمل غذایی به ما اطلاع دهید. این عوامل تاثیر زیادی بر جراحی شما خواهند داشت.

مشاهده تصاویر قبل و بعد از عمل بزرگ کردن لابیا

در طول مشاوره شخصی خود، تصاویر قبل و بعد از این درمان را از پزشک خود بخواهید. تصاویر ناشناسی که پزشک به بیماران خود قبل از جراحی نشان می دهد متعلق به بیمارانی است که با رضایت خود آنها را در اختیار پزشکان قرار داده اند.

تزریق چربی به واژن

تزریق چربی به چه منظور مورد استفاده قرار می گیرد؟

  • بیشترین و مهم ترین کاربرد تزریق چربی به واژن در قزوین با هدف زیبایی دستگاه تناسلی انجام می شود.
  • معمولاً افرادی که دارای سن بالا هستند به دلیل افزایش سن امکان دارد در قسمت های لب های خارجی دستگاه تناسلیشان چربی از دست بدهند و این دسته عزیزان می توانند با تزریق چربی علاوه بر زیبایی باعث جوانسازی دستگاه تناسلیشان شوند.
  • تزریق چربی مناسب برای اسکار و سوختگی و جای زخم است.

بیشتر بخوانید: بهترین دکتر درمان ناباروری در قزوین

چه انتظاری می توان از روش تزریق چربی داشت؟

لیپوساکشن تحت بیهوشی عمومی یا موضعی برای برداشت چربی انجام می شود. شما می توانید بلافاصله پس از عمل به خانه برگردید و بسته به میزان چربی منتقل شده، انتظار 1-6 هفته زمان بهبودی دارید.

نتیجه گیری

یکی از روش های ایمن و موثر برای درمان مشکلات افتادگی واژن تزریق چربی است که به سادگی قابل انجام است. این چربی ها معمولا از قسمت های دیگر بدن مانند شکم برداشته می شود و پس از تصفیه به موضع تزریق می شود. لازم است، قبل از هر گونه اقدامی از قبیل تزریق چربی به واژن در قزوین بیمار باید توسط متخصص زنان معاینه شود تا به بیماری یا عفونتی مبتلا نباشد در صورت عفونت اول باید درمان صورت بگیرد سپس تزریق چربی انجام شود.

برچسب ها:
پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − چهار =

تماس با پزشک